Kierunek- Wiedeń

Powiększ obraz

W dniach 12-13 grudnia br młodzież naszej szkoły głównie z klas turystyczno-hotelarskich uczestniczyła w wyjeździe do 3 stolic: Bratysławy, Wiednia i Budapesztu.

Pomimo trudnych warunków pogodowych- śnieżyce, niska temperatura wyruszyliśmy w poniedziałek o 4 rano. Wszyscy uczestnicy (czyli 55 osób) stawili się punktualnie na wyznaczonych przystankach.

Mimo ambitnych planów nie zatrzymaliśmy się w Bratysławie, gdyż mieliśmy dwu-godzinne opóźnienie ze względu na warunki drogowe.

W Wiedniu czekał na nas przewodnik, który oprowadził nas po najciekawszych miejscach stolicy Austrii. Kolejnym celem naszego wyjazdu było zwiedzenie muzeum Historii Sztuki. Szkoda, że na krótko tam zagościliśmy, gdyż czynne było do 18:00 i tylko 40 min mogliśmy przeznaczyć na pobyt w nim.

Wieczór w Wiedniu upłynął nam na w Targach Bożonarodzeniowych. Bajeczna zimowa sceneria, doskonała atmosfera i liczne atrakcje spowodowały, że do hostelu wróciliśmy metrem bardzo późno. Większość z nas miała okazję skorzystać z tego środka komunikacji miejskiej po raz pierwszy.

Drugi dzień przeznaczony był na zwiedzanie Budapesztu (Pac Zamkowy, Parlament). To miasto nas urzekło chyba najbardziej…

Dwa bardzo intensywne dni, mnóstwo wrażeń i niezapomniane chwile razem spędzone pozostaną w naszej pamięci na długo…